Tjugohundratretton

Jamen sisådär då. Allt klart. Nytt år och nya möjligheter.

Det nya året började inte speciellt bra, då jag fem minuter efter tolvslaget fick en bit av en raket i urringningen. Håret brann och huden glödde. Nu ligger jag här, 5 dagar senare med ett bandagerat kliande, varande bröst.
Men det gick bra. Hoppas på o slippa ärr och fula märken bara.
I övrigt var nyår bra. Vi var ett helt gäng ute i Nisses stuga i Holm och åkte lite skoter, åt god mat och drack sprit. Helt ok :)

Nu ligger jag på soffan i Tunbyn och väntar på att nån ska komma hem. Åkte hit o skulle hälsa på men tji fick jag.
Mår illa gör jag också. Kastade i mig en koffeintablett innan morgonpromenaden och sänkte nån kopp kaffe för mkt till frukost.. Koffeinshock.. Dumt.

Ne, åka och handla lite mat kanske..
Ha en bra lördag !


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0