Just do it!

Ååååååh, tröttmössa. Klev upp 06.45 idag. Länge sen sist de. I med en maskin tvätten ut o gå med Mellefjun. Sen blev det en kaffe och en skål kvarg & banan framför tvn.

Nu är tredje omgången tvätt snart färdig. Bara 2 till senså.

Äntligen ryckt upp mig och börjat med träningen igen, o lagt om kosten. Har sagt de många gånger men nu jävlar. Denna gången konmer jag hålla det jag lovat migsjälv, det vet ja!
Mkt pw:ande och gymmande ska bockas av , varje vecka.
Redan börjat och det känns skitbra.

Ikväll är det benens tur att få sig en omgång.. O med tanke på att jag inte kört hårt sen förra sommarn så räknar jag med att jag knappt kommer kunna gå imorgon. Återstår att se, ha en bra dag. PÖSS


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0