En Tisdag

Vaken och snart redo att ta morgonpromenaden med Melle, äta frukostkvargen och bege mig till Egot.
Måste fylla i nå papper och ringa nå viktiga samtal först bara.

Var på "introduktion" på ett nytt jobb igår. Spännande. Prova på nått man aldrig förut gjort. Idag ska jag få gå första inskolningsdagen, o jag får gå med Kicki :) så det blir kul. Hon ska få lära mig allt hon kan ;)

Vad mera då? Jo! Tog med mig mefflan igår och mötte upp syster och barna i Sidsjön. Åkte massa madrass, fikade och hade det mysigt. T.om Melle tyckte det var kul o åka madrass. När han inte fick åka med sprang han efter och försökte stoppa madrassen från att åka ifrån han :D kul kul.

Ne nu stampar M med små, bestämda, kissnödiga steg här brevid. Dags o gå ut ! Hejj


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0