2012 - 11- 08

Godmorgon!
 
Hunnit med en uppfriskande promenad med odjuret och nu sitter jag och sänker en kopp kaffe framför datorn.
Tänkte använda morgonen till att montera ihop bordet vi köpte igår och hänga upp nån tavla. Sen blire lunch med Kicki. Trevligt :) Vi var även o köpte nån jäkla träningsbänk till H's gym igår, tog halva kvällen o montera upp den skiten. Men kan ju vara bra o ha hemma, så kan man inte skylla på att man inte orkar åka på EGO.
Påtal om EGO så tänkte jag faktiskt ta mig i kragen och köra igång igen nu. Nu när man har tid lixom ;) Kör igång på måndag och tänkte väl försöka komma iväg iallafall en 4 gånger i veckan.
 
Sitter förövrigt här o kan knappt skriva. Fick nån jävla fixidé att jag skulle slita bort förstärkningen på mina naglar.. AJ. Har ju gått på salong och fixat naglarna nu senaste.. hm året? Började med tippar o skit och övergick sen till att bara lägga förstärkning på mina egna, då dom vuxit sig långa.. Fina naglar gör mycket det! Men efter att ha varit för slö nu för att åka in o lägga om dom så fick ja för mig bara att ta bort förstärkningen.. Gick ju skiitbra de. Lite filande och slitande så fick ja bort det.. o halva naglarna med. Fick klippa ner alla naglar, de som fanns kvar av dom iaf. Så nu är dom jättekorta, och jättetunna :´(   buhuu.
 
Aja, nog med mina i-landsproblem. Måste sätta fart. Have a nice day :)
 
 
 
 

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0