2012 - 11 - 07

.. Sitter vid datorn med en kopp the och försöker klura över framtiden. Men jag verkar inte komma nån vart så kanske lika bra o börja klura över hur resterande dagar i veckan ser ut ist. Måste köpa lite presenter, kolla efter ny vinterjacka, nytt bord till vardagsrummet o sen ska jag ju på nå möte på fredag o.
Panikar lite över det. Hmm. Skulle vilja hitta ett bananskal o halka in på. Typ. Vad enkelt det vore då. Fast iofs var det väl de jag nyss gjorde? Men jag gillade inte riktigt vart jag halkade in, så ja halkade frivilligt ut igen.
Haha, asså vafan skriver jag. Vet inte om det är nån mer än jag som förstår detta. Men vad gör det.
 
Ne, duschen.. sen birsta en sväng då? Hejj
 

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0