Onsdag 7/3

Tänkte skriva några rader trots dunkande huvudvärk. Jobbat 7-16 och sen bara farit hem, knaprat piller och slappat i soffan. Måste förmodligen sova för att bli av med skallebanket men vill inte somna för då kommer jag aldrig vakna och då blire Inge middag lagad o då blire Inge matlåda imorgon.. Ja ni hör ju. Så här får man inte sova nått heller!

Visst. Vad har jag mer att berätta?
Håret skulle jag ju fixa, men de har inte blivit av. Tränat har jag inte heller gjort i veckan. Bara promenader, men Inge gym faktiskt. Haft huvudvärk varje kväll nu och ryggen värker i vanlig ordning. Hoppas på att iaf huvudet är som det ska till veckan så fåf jag köra igång igen.

Skrev ju o frågade er om vilken header ni såg i föregående inlägget. Fick några svar o har kikat lite i alla koder och inställningar. Men inte så mkt jag kan göra åt saken. Ni måste uppdatera sidan ifall ni har mig sparad nånstans, o ni som gick via länken på fb kan jag inte ge nån förklaring. Fb är dum. Som vanligt.

Aja. Ska skjutsa in en form med la filéer i ugnen nu så detta har jag inte tid med. Hej!


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0