Nightynight

Klämmer fan in ett till inlägg innan nattning. Duktigt va!
Har precis klivit ur duschen och en lång dusch. Hetvatten är det bästa som finns! Skulle kunna stå där i 1000 år. Har ju iofs ett badkar, men ligger man i hetvattnet så blir man ju bara pummsig.

Mat vart det förut iaf, o gott vart det. Laxfilé med vitlök&ört-gegga och ris. Mmmmm! Fast blir nog inte så jag tar med mig nån matlåda. Då kommer ingen vilja jobba med mig imorgon :p

Just! Efter förra inlägget så tog jag mig i kragen o bokade klipp och färgtid. Äntligen. Ville göra det i helgen eller tidigare, men fick nöja mig med måndag. Måste bara komma fram till vafan jag ska göra åt detta hår.

Ne nu ska jag stjäla och gömma undan benet Melwin smaskar på, annars kan jag nog inte sova.

2 stängningar sen helg!

Godnatt


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0