Lördag 3/3

Godmorgon. Känns som att dagen idag kommer bli bra, fastän det egentligen är en riktig skitdag..

Sitter och äter lite frukost nu, efter uppstigning nr 2. Var uppe strax innan sju en sväng med Melwin också. Han som har blivit så duktig o brukar sova lika länge som mig.. Men inte idag inte, nu kände han för o jävlas lite trorja. Men nu är jag iaf uppe igen och äter lite kvarg o banan, o en ripped ;) sen blire en längre promenad o sen jobba :)

Var ju o fixade naglarna häromdan. Dom blev jättefina :) hoppas dom håller sig lika fina tills jag ska tillbaka o fylla på. Sugen på lite förändring med håret också. Tänkte ju att ja skulle ha fått det gjort i veckan med, men de fanns ändå inga tider så likabra det så får jag fundera vad jag vill. Blir klipp och färg iaf. Alltid kul med lite förnyelse.

Känns kanske som om man måste lägga i en högre växel på träningsfronten också. Sommaren är ju fan snart här! måste köra lite mera cardio o bli av med dedär som inte ska finnas där :p aja, litar på migsjälv o att det kommer bli bra. Dehär kommer bli en bra sommar! Fick ju btw viktmanchetter i present av Henke. Så jag längtar till ja kan börja med mina lååångpromenader igen, då med lite extra tyngd på fossingarna :D

Ha en bra dag. Puss


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0