Fredag 9/3

Gårdagen var en konstig dag. Började bra, övergick i SKIT, sen vart det bra igen när jag kom på jobbet och jättebra när Johanna dök upp o skulle stänga med mig :) .. Ja o sen vart det ju bäst när jag kom hem o hade fått en ask choklad av en fin vän :)

Idag har dagen inte ens börjat bra. Sovit dåligt o sovit länge för den delen. Sen vakna ja av att Melwin spydde och jag hade ont i halsen.
Nyss slevat i mig lite kesella och banan o ska bege mig mot jobbet om ett tag. Får se vad det blir av denna dag tillslut.


Lämna en kommentar!
Postat av: Desire

Helo :D

Tack snälla för bra svar ! :) Är så jag tänker också.. kommer ju va hemma ett bra tag med henne i början också så det ordnar sig nog :)

Är lite nervis haha :P

Vilken tur att du har farmor din, måste va kanon :D Hoppas jag också kan hitta någon nära som kan ställa upp ibland med lär väl inte va nå problem hoppas jag ;)

Vi måste absolut ses ! Hämtar lillen om ca 3 veckor så snaart så! :)



Ha det kanon! Kram

2012-03-12 @ 08:56:35
URL: http://desiresvelander.blogg.se/

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0