We all want love

Snart dags för kvällning härborta i korstahooden. Vet inte om jag är så trött dock, men måste sova. Börjar kl 7 imorgonbitti.

Efter jobbet idag så blev det äkte mat o sen bort till Henke för att hämta Melwin och säga hejdå till H;et. Dags för honom o fara till Sthlm på jobb igen. Alltid lika tråkigt o ensamt när han far.. menmen, what to do what to do. Efter att han farit så tänkte jag bara slappa där 10-20 minuter men det slutade med att jag tvärsomnade o vaknade vid 21.. Ooops!

Äh nu ligger jag under täcket iaf. Fick avbryta bloggskrivandet o springa ut med en nödig hund :p men nu är det färdigkissat o färdigbloggat för idag.

Upp vid 05.30 imorgon! Blir jobb o sen träning trorja. Måste komma igång igen nu. Har fuskat lite för mkt med gosakerna nu. Så nu kör vi igång igen. Inge sötsaker på veckorna och drar ner på kolhydraterna + ökar motionen. Saknar mina morgonpromenader som fan! Helt underbart o starta dagen med en promenad i morgonsolen.. GEMEJ sommar igen!!

Aja, nu skaja vara tyst.. Måste sova!
Bjuder på en sommarbild såhär när vintern börjar bli kallare o kallare.. Gonatt.


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0