Torsdag 26/1

Godmorgon !
Precis tryckt i mig frukosten o sitter o suger i mig sista av proteindrinken. Ska snart dra på mig varmare kläder och ta promenad två för dagen. Promenad ett kan väl dock knappt kallas promenad för den är bara en liten kiss&bajs sväng. Jaa för M, inte mig!

Fick precis dagens program skickat till mig av min pt ;) blir rygg & mage idag. Blir till o dra iväg själv efter jobbet. Pepp som faaan :D

Rengöringsprodukterna jag köpte igår verkar föresten helt fantastiska. Började med dom igår o imorse då och jag ser fan redan skillnad. Mitt ansikte tkr inte om vintern och jag har blivit extra känslig för allt på senaste. Men detta verkar skitbra! De är body shop's toner, cleanser och ansiktskräm med Aloe vera.. För känslig hy. Tack för tipset! :D

Ne, nu måste jag göra nått av dagen. Promenad, bort med M till farmor, iväg till jobbet, träning sen kommer H'et hem ikväll. Myspys :D jaja, hejj mä er!


Frullen.
Proteindrink och en skål med lättkesella blandad med funlight-vilda bär, 1 skivad banan, solrosfrön och sesamfrön. Mätt som en plätt!


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0