Tisdag 24/1

Jaja, nu har jag vart dålig med bloggandet ett tag.. Blir lätt så när det är jobbhelg och H'et är hemma o sådär. Brukar ju mest blogga när jag har tråkigt, o är ledig o sånt. Aa, nog med bortförklarande.. Kanske ska ta o styra upp det här inlägget så det blir några vettiga rader skrivna iaf.

Öööh.. Lättare sagt än gjort..
Man glömmer ju lixom bort vad man gjort om man inte skriver dagligen. Kan ju iaf säga att jag kommit igång med träningen iaf. Som jag lovade migsjälv. Tränade 4 dagar förra veckan, Jaa det hade kunnat vara fem men nu hans inte de med! Sen var det somsagt jobbhelg då så då fanns inte tid för träning. Igår skulle jag träna men vart slö när ja inte fick med mig sällskap :$ Men idag har jag tränat igen! Dutti jossi!

Fick vara med om lite drama i helgen också. Var ner på macken en sväng på kvällskvisten. Statoil bergsgstan.. Hörde någon ropa efter hjälp.. Min första tanke var att någon blev våldtagen eller rånad.. Vi sprang dit och fick se en tant hängandes ut genom ett fönster.. På 3-4 våningen. Hjärtklappning som fan. Som tur var hade fler än vi hört hennes rop på hjälp och hjälp kom ganska snabbt. Dörrarna in i byggnaden var ju låsta så vi kunde Lixom inget göra. Polis, brandkår och räddningstjänst dök upp och tanten kunde räddas.. Som tur var! Stackars tanten :(

Ne nu ska jag kura ner mig djupare under filten.. Fryser som satan.. Tack för värmen HSB.. Vänligt av er..

Sommarn, halååå?! Kom o rädda mig!



Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0