Tisdag 17/1

Huhu, vaken men trött som fan. Vaknade tusen gånger om inatt o varje gång kikade jag på klockan o insåg att jag bara hunnit sova typ 20 min sen jag vakna sist.. Jobbigt. Denna gång vaknade jag o klev upp iaf. Var inte värt o somna om igen. Väckte Melwin o gick ut med honom o nu ska jag hoppa in i duschen. Låååång vaaaarm dusch jag vill ha! Sen blire jobb o ikväll träning.

Gårdagen bestod av sidsjön runt med Syrran, hundarna Frida och Zandra, sen ett pass på EGO. Blev måttligt slut i armarna och väntade mig o vara orörlig av träningsvärk idag.. Men jag lever.. Än så länge ;) efter träning och allt som hör till så blev det en sväng till Arken. Handlade lite nytt till gosen. Han har ju faktiskt växt lite satt!!

Kvällen avrundades hos Paula, där jag blev bjuden på middag och lite surr.

Nu duschen. Häjj


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0