Tisdag 10/1

Får väl återigen inleda ett inlägg med att säga godmorgon. Ligger dock i sängen igen nu och kikar på tv.

Jobbade ju somsagt igår, 7-16. Eller ja, jag blev kvar en halvtimme till. Sen blev det hem snabbt för att hoppa i andra kläder och ta med mig Melwin ut på en promenad o sen tvärs över gatan hem till Zandra där jag blev bjuden på käk :)

Vidare ner på Ego. Nu ska jag komma igång igen! Dock gratisvecka på Ego nu så det var ju inte precis kul o vara där.. Samtidigt som 100 andra.
Avslutade kvällen med hårfärgning och lite surr.

Idag är det tisdag ja. Ledig är jag o! Känns som om jag har 12690743 saker jag vill göra.. Men vet inte hur jag ska hinna med. Däribland hinna umgås med allt folk jag vill umgås med. Men vi får väl se vad som händer då. Blir iallafall en långpromenad med bollen.

Ha en bra dag :)


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0