Söndag 15/1

Godmorgon godmorgon :)
Här ligger jag på Henkes köksgolv och bloggar lite från iphonen. Varför jag ligger på golvet? Javet fan inte. Tänkte göra Melwin sällskap men han gick upp o la sig på min stjärt istället.. Så det vart rätt ensamt här nere endå.. O hårt.. Vems stjärt ska jag få sova på då? Henkes? Haha.

Gårdagen var bra. Riktigt bra. Klev upp tidigt i vanlig ordning sen gick jag o snoozade .. I vanlig ordning :p Vaknade lite för sent men ordentligt utvilad. Sen gick vi en promenad här runt söder. Kallt, men med rätt kläder på så var det riktigt skönt. In i lägan för lite mat i magen sen for vi bort till Tunbyn o busade lite med hundarna.
Lämnade Melwin där med sina kompisar och vi for vidare mot Matfors för en skotertur. Sååå kul! Inte kört nå skoter på hela vintern. Får hoppas på att de blir nån till sväng. Sjukt dåligt med snö tyvärr så vi får välan se hur det blir.

Efter skoterturen var det bara o snabba sig hem o hoppa i duschen. Duktig som vi är så hade vi ju såklart inte bokat nå bord inför kvällen, fastän vi planerat middag på nån fin resturang och sen bio. Blev tillslut biteline då.. Men de dög ju de å. Vidare upp på bion för att se The darkest hour. Kanske ska tillägga att vi fick sällskap av Nisse och Linn också :)

Kvällen avslutade vi med att hämta Lillprutten i Tunbyn och sen tog vi en liten, observera liten, sväng till Nedansjö.. För att hälsa på Fragge och Sandra :p

Jaja, nu har ni fått denna morgons roman att läsa. Nu ska jag ut o gå med emmet. Puss o gull.


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0