Roc me out!

Ååååh!
Ligger under mysigaste filten med mysigaste hunden, ser på CSI och har det allmänt mysigt lixom. Trött är jag. I både kropp och själ.

Sov ju somsagt som en jävla mås inatt. Sen blev det lite jobbande 9-18. Lång dag, mot för vad jag är van vid.. Men tiden bara försvinner på nya jobbet. Man hinner bara komma dit så ska man hem igen :)

Efter jobbet tog jag en runda på affären sen hem och laga kycklingsallad och en kall sås på kesella :)

Sen blev det ett pass på EGO. Var nääästan så jag tänkte strunta i det, men jag kom iväg! Stolt över migsjälv som övervann latheten. Men jag är faktiskt taggad nu igen till o komma igång.. Måste bara få in rutinerna.. O bli sträng med maten igen. Eller sträng o sträng.. Men minimalt med kolhydrater och Inge sötsaker på veckorna. Men nu är jag iaf igång och längtar tills vädret tillåter behagliga morgonpromenader igen.

Påtal om mat o sånt. Doftljuset som står här tänt framför mig, med texten "fraises & milkshake" sprider en ljuvlig doft av rostade mackor och the.. Vafan Lixom? Åååh rostade mackor o the.. Ja vill ha... NEJ!!

Blåser nog tammefan ut ljuset nu.


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0