Onsdag 25/1

Godnatt!
Eller kan man inte börja ett inlägg så? Tänkte iaf bara slänga upp ett par rader om min dag innan jag lägger mig.

Började dagen som vanligt med stök o bök o promenader och utfodring av odjuret. Vidare bortöver till grannen farmor o plockade upp henne för en tur till Birsta. Farmor shoppade och jag bar kassarna. Sen bjöd jag lilla farmor på mat också. Är jag inte ett underbart barnbarn? Höhö ;)

Efter att vi handlat upp halva Birsta och kånkat in kassar o lådor o säckar så var det ungefär bara hem o vända. Blev en snabb sväng med Zandra tillbaka till Birsta så jag fick göra av med lite pengar med..
Åkte dit bara för o köpa nå nya rengöringsprylar till ansiktet men kom hem med både kläder o smink och rengöring.. Inte dåligt de :p

Hem o lagade mat o färgade håret sen vidare ner till gymmet för ett benpass..
Träningsvärken från gårdagen börjar komma krypande.. Men den bekymmrar mig långt ifrån lika mkt som den väntade värken i ben o rövva :p

Ne nu äre nattning. Tänkte försöka snarka ikapp med tussen här brevid mig.. Nattifnatt


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0