Free dag

Tänkte lite snabbt slänga upp ett litet inlägg här. Sjukt föresten att jag sitter med tangentbordet i knät o har datorn på på tvn men endå sitter jag o bloggar från telefonen.. Skyller på att min dator suger. Måste verkligen införskaffa mig en ny.

Ledig idag iaf. Skönt. Haft inventering i två dagar på nya jobbet så det blev en del räknande. Körde 06 - strax efter 23 på onsdagen o 06-12 trorja på torsdan.
Har iaf suttit här ett par timmar idag, utan att ha gjort nått egentligen. Lyssnat på musik typ. Sen tig jag o Melwin oss en promenad i finvädret medan Henkbjoern sov som en stock.

Nu ska jag röra ihop lite äggröra trorja. Sen får vi se vad som händer. Pusshaj


Lämna en kommentar!
Postat av: Desire

Heloo! Kul att du börjat updatera oftare så man slipper se samma sak varje gång man kikar in hihi!;) hoppas allt är bra! Kramis

2012-01-06 @ 17:51:18
URL: http://desiresvelander.blogg.se/
Postat av: Josiefin

Hihi hej Dess :D ska försöka vara ännu duktigare i fortsättningen :)

2012-01-06 @ 21:32:30

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0