Fredag 13/1

Hej!
Har lagt mig i sängen igen jag och väntar på bättre tider. Så tänkte passa på att skriva några rader.
Blev upptvingad av Melwin imorse. Jag ville verkligen inte kliva upp, men han ville verkligen kissa. Så han var tillslut arg på mig och började skälla. Var bara o kasta på sig kläderna då :p

Så morgonen har bestått av två promenader med vilddjuret, frukost och duschning. Nu har M somnat igen o H han ligger o snarkar fortfarande han.
Själv tänkte jag käka något nu sen blir det jobb.
Känner mig riktigt pigg och utvilad idag faktiskt. Fastän jag klev upp första gången vid 6. Men kan ju bero på att jag spenderade i princip hela dagen igår liggandes. Åkte på en förjävla migrän. Klarade bara av att jobba i 4 timmar sen blev det hem till sängen. Spydde och hade mig. Fyfan. Hatar att få migrän :(

Aja, jobb idag då. Ska bli kul som vanligt. Trivs riktigt bra! Sen har jag ledig helg, o det är ju inte helt fel det heller :) Ne nu ska jag ta o göra mig nå käk.

En bild på när jag invigde min fina tröja som mammsi har stickat :) hon är så duktig så :)


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0