2012 då :D

Jamen då var vi inne på det nya året då. År 2012. Jisses. Tycker tiden går så fort nuförtiden. Åren bara rullar på..

Nu har det blivit lite förändring i vardagen också. Har bytt jobb. Trivdes givetvis oerhört bra med alla maxianer på Icat, men har endå varit där sen 07. Så ibland får man chansa lite. Sa upp mig från Ica't och jobbar numera på annan destination ;) fortfarande butik, men endå något helt annat o nytt folk o så. Alltid kul med förändring.

Lovade ju o skriva mera häromdagen, men det blev ju aldrig av. Har varit massor nu på senaste som ni kanske förstår. Massa jobb, julfirande, sluta på Icat, fira nyår och nu börja nytt jobb. Sen har H varit hemma o ledig över hela helgerna o allt så har ägnat kvällar o ledig tid med honom o pluffsen. Därav den dåliga uppdateringen då.

Kan ju lite snabbt berätta om mitt nyår också. Blev middag här hemma hos mig. Jag o några vänner. Trerätters och lite sprit. Efter en kaosartad matlagning så blev det rätt bra endå. Gott blev det o mätta blev vi nog alla. Rammlade in några fler o vi spelade lite spel o drack. Ett rätt lugnt nyårsfirande med andra ord :)

Ne nu måste jag runda av detta. Har lite bilder från jul o så som jag har tänkt lägga upp men det får bli en annan dag. Kan dock bjussa på en bild av en mördad tomte.. Melwin tyckte det passade bra att slita upp honom sådär som en liten avrundning på julen.. Vet inte om det syns så bra, men det låg iaf stoppning i hela lägan, Haha :p

Aja godnatt på er!


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0