You ain't a king, you a joker card

Nu kommer det ett mobilinlägg skrivet från sängen igen, dock inte min säng inatt. Orka inte åka hem bara för o sova.. Speciellt när jag förmodligen inte kommer kunna sova endå.

Sov som en kotte igår. En osovande kotte. Eller ja, jag somnade ju.. Men vaknade lika fort igen.. O så fortsatte det..hela natten lång. Låg bara o tänkte tusen tankar. Bra och dåliga. Historia och framtid..ja ni fattar. Vaknade sedan en sista gång strax innan klockan ringde, ledsen.. Men lixom lättad och glad endå.
Luddigt inlägg dehär blev. Man blir ju trött bara av o läsa vad jag skrivit. Men skriver lixom inte för att berätta något, mer bara för att få skriva av mig. Så kanske ja slipper fortsätta tänka inatt? Pls.

Jaja. Imorgon ska jag få fina naglar iallafall. Försökte boka klipp/färg tid till imorn med, men fanns Inge ledigt hos Matilda :( buhu. Gnatt.

Bom bom pow pow



Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0