Tisd... Onsdag 29/2

Jaa, nu tänkte jag skriva nå rader om min lediga dag såklart men klockan tickade precis över tolv så rubriken får heta onsdag då!

Blev en härlig dag iallafall. Massor av bus på drakborgen med barna.. Aah sen fick jag ju passa syster ett tag där också när hon provade på o leka lite själv o i nån inhängnad där ;D
Väntar iallafall på bilder Titti! Vill ha! :)

Efter drakborgen så åkte vi hem till mig o fortsatte busa. Vi Käka hamburgare, busa med Melwin, gapa på grannarna från balkongen, badade badkar o spelade tvspel. En heldag lixom. Mycket trevligt!

Avslutade sedan kvällen med ett pass på EGO. Nu tänkte jag stänga ögena o sova en skvätt innan morgondagen är här. Gonatt


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0