Söndag 5/2

Ligger i sängen ja. Helt totalt slut. Fråga mig inte varför. Har haft en tokskön vecka med 4 dagar ledigt. Sista, lördagen tog jag somsagt ledig pga dopet.. Så det är ju inte jobbet som tömt mig på energi. Har visserligen tränat hela veckan, men varken lördag eller idag så ne. Javet inte. Ligger i sängen nu iaf. Tänkte lägga mig för två timmar sedan men det kändes lite väl..
Tvingade ögonen att hålla sig uppe sen klädde jag på både mig och M varma kläder och tog en kvällsprommis.

Har iaf jobbat idag också. O imorgon blire uppstigning tidigt för jobb 7-16.

Gårdagen spenderades somsagt i kyrkan. En stund iaf. Lilla Ida-plutt blev döpt. Finaste :) hihi.
Sen vart det en tur ut på Alnö då jag och Henke var bjuden på middag hos Johan och Sandra. Blev kvar där resten av kvällen o. Trevligt trevligt :)

Ne nu ska jag äntligen tillåta migsjälv att sova.. O såhär tidigt har jag fan inte lagt mig på flera år.. Godnatt på mig, hejj


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0