Söndag 12/2

Myssöndag igen då. Som spenderas i soffan under filten med min älskling. Ja, en av dom iaf. H har ju lämnat mig för det dära stockholmet igen. Trist. Men Melwin finns vid min sida. Min älskling. Det bästa jag någonsin haft. Trots kisspölar, kräk i bilen, uppstigningar 04.00 och promenader i -25. Han är min älskling oavsett!

Sitter iaf framför datorn ikväll. Förjävla ovanligt faktiskt. Har nästan glömt hur man gör. Tappat stinget lixom. Fortfarande i behov av att göra om bloggen ju. Men ja har inte ens orkat öppna ps. O ja har knappast orkat knäppt nå nytt på migsjälv. Men de kommer de kommer.

Lyssnar på mysmusik, just precis nu Joshua Radin. Ryser när jag hör hans röst. Otroligt vackert. En livekonsert med honom och jag skulle förmodligen falla pladask.
Vet inte riktig vad jag tänkte skriva här. Det vet jag väl iofs aldrig. Brukar mest bara bli massa nonsens. Funderar faktiskt på o, i samband med att ja gör om designen, sadla om lixom o bara köra på bilder. Som en bildblogg. Fast då måste man ju bli duktigare med kameran.. som oftast är iphonen då. Kanske inhandla en systemkamera först?
Mkt man vill ha men lite man tar sig för o köpa. Får se hur det blir med den saken då.

Påtal om o köpa. Var ute o kikade efter ny soffa idag. Hittade två mysisar. Håller på väljer mellan dom två tror jag.  Men sen kom andra ideer upp. Så soffplanerna kanske får vänta dom med tills den andra planen är förverkligad.. eller iaf på gång? Jaja, längta o drömma går ju..

Puss

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0