Onsdag 8/2

Upd; Detta skulle ha kommit upp imorse men blogg.se appen kukar sig som vanligt. Publiserar nu ist.


Fullt upp igår, på lediga dagen. Tänkte skriva några rader då jag tillslut la mig i sängen, men jag slocknade visst rätt snabbt.

Gårdagen bestod av träning, promenad, hemligt uppdrag med Paula, snabb sväng till Ikea för o inhandla nå grejjer, iväg till Tunbyn sen hem och började pyssla på härhemma istället för o lägga mig tidigt..

Ställde mig och började måla om en bänk jag har. Vill ha den vit. O det fick den bli! Sen skulle jag börja skruva upp två tavellister men behövde plugg o sån skit.. Ja jag behövde Henke helt enkelt så får invänta att han kommer hem från Sthlm :) sen skare bli fint i hallen!

Idag blev jag väckt av Melle strax innan åtta.. Ville verkligen inte kliva upp. O inte han heller tydligen. Han kröp bara närmare och gav mig en puss sen tog vi en sovmorgon till typ kl 10. Mysigt :) nu har vi tagit en promenad och fikat lite. Duschen nu o jobba sen! PUSS


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0