Onsdag 1/2

Äntligen soffläge!
Haft fullt upp hela dagen. Klockan ringde 06.45 och upp och ut med Dogge skulle jag. Efter kisspromenaden så vare bara ner i bosätta sig i tvättstugan. Blev väl 6 maskiner tvätt tillslut. Skönt o få det gjort.

Gick därefter upp o lunchade med farmor och pappa. Blev kvar ett tag sen tog jag med mig farmor på en sväng till Birsta. Eller hon tog väl med sig mig kanske, men jag körde ju så jag tar åt mig äran. Eller nått.

Efter lite stökande o bökande hemma så gjorde jag mig en kalkonsallad o sen blev det ett träningspass. Bröst och biceps. Imorgon kl.9 kör vi igen!

Det var min dag. Hoppas morgondagen blir lika bra :)


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0