Get outta that corner

Shaaa.. Längesen. Sitter kvar i soffan. O jag Känner för o sitta här ett bra tag till! Tänkte göra om bloggen o därmed börja med headern.. Bilden måste vara 2-3 år gammal. Har hunnit "byta" utseende både 3 och 4 gånger efter dendära knäpptes. Ni vet, smalare, tjockare, vitare, brunare, lååångt hår o kortare hår osv osv. Men jag hade visst ingen nyare bild jag kunde göra ny header av. Bara massa bilderpå Melwin och ett gäng på Henke.. O dom får inte vara på headern. Det ska ju vara jag där! Jag jag jag!!! Ska knäppa nå nytt någon dag när jag känner fört.

Så då bidde det Inge fix med bloggen. Sitter mest o stirrar på spotify och poppar bra musik. Tränade M lite nyss också :) dutti. Nu sover han sött i korgen sin.

Fick ett samtal med påtryckningar om utgång ikväll.. Men javet inteeeee. Kallt som fan ju.. Hmm. Får se råå..
Aja, nu fick jag ett uppdrag här, hejj på mejj


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0