Fredag 3/2

Precis slukat en banan och en proteindrink. Försöker även återfå värmen efter att ha varit ute med M en sväng. Svinkallt. Fyfan. Hade tänk mig en längre promenad idag igen men jag vet faktiskt inte om jag vill, o inte Melwin heller för den delen. Får aktivera han lite inne istället.

Började iaf dagen med att göra iordning en riktig gofrukost till mig & Henke. Kokade kaffe, ägg, rostade mackor och mixade ihop en kiwismoothie.. Satt fint i magen de. Promenad på det sen iväg till EGO. Körde rygg och en övning för kärlekshandtagen. Bort bort bort!!

Hade inte ork att uppdatera någe mer igår som jag skrev att jag skulle, men blev iallafall gym ( bröst & biceps ), lunch på BIM, besök av Paula & Ozzy sen lagade jag iordning gomiddag till mig o Henke som kom hem från Sthlm igår. Blev kycklingenchiladas med sallad :) götte!

Aja, nu får det räcka för denna gången.
BIM-sallad :D


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0