Memories.. oh.. memories <3

My god. Kom till sängen, men sen fastnade jag här.

Suttit och kollat tillbaka i bloggen. Läst saker jag skrivit och bilder jag publicerat. Inlägg sen 2007. Helt sjukt glad jag är att jag ändå skrivit, och låtit det finnas kvar genom åren. Vilka jävla minnen!

Mitt liv och mina känslor harju bevisligen åkt berg och dalbana..
Många dåliga minnen som kanske aldrig borde nämnts i ett blogginlägg men också sååå många underbara inlägg med minnen och fantastiska människor som funnits i mitt liv genom åren. Sjukt roligt o läsa igenom.

Man kanske skulle ha skrivit en riktig privat dagbok, där ALLT skulle få finnas med. Med tanke på mitt känslosvall efter att ha läst igenom bloggen nu så kan jag tänka mig känslan att läsa en riktig dagbok efter flera års skrivande..

Publicerar ett helt gäng gamla bilder som jag sparade från olika inlägg.. Shit

 

  

 

 

 

     

 

   

 

   

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

      

 
 
 
 
 
 
 
  
 

 


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0