Äääänteeeligen

Nu är julafton avklarad.. Och allt med den, och bara några minuter till så är även Henkes 26 årsdag avklarad. Har varit ett jäkla ståhejj med o köpa presenter och klappar men nu äntligen är den delen avklarad. Nöjd och glad är jag iaf, hoppas på att dom son mottagit klappar från mig är lika nöjda dom.

Nu väntas bara lite ståhejj med nyårsfirande, sen ska jag försöka ta tag i livet! Med det sagt säger jag nu Godnatt !


Lämna en kommentar!
Postat av: Anonym

Haha Ja jag säger detsamma, mysigt med jul o grejer men det är skönt att få ordning o reda på livet efteråt och få lite rutin i livet igen:P Hoppas ditt nya år blir wonderful!:) kramisar

2012-12-29 @ 10:35:28
Postat av: Anonym

Kanske ska skriva att det var från desse detta också:P

2012-12-29 @ 10:36:04
Postat av: Josie

Desamma kompis :)

2013-01-05 @ 14:54:20

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0