2012 - 12 - 11

Jag är sämst med att hålla igång här på bloggen. Javet. Kör några dagar, sen glömms det bort lika snabbt.
Suttit vid datorn och kikat endel nu så då kom ja på att ja kan ju skriva nån rad iaf.
 
Väcktes imorse av et sms av en Syster och en Ida som ville komma och hälsa på.. svarade att de fick dom väl göra. Masade mig upp ur sängen och innan jag ens fått på mig kläderna så plingade det på dörren.
Höll på bli ett dödsfall här mitt i alltihopa också.. men de behöver ja nog inte gå in på nå djupare. Vi lever allihopa, trots att en av oss nog har en blå röv imorgon? ;)
Fick iaf frukostsällskap och ett gott skratt.
 
Nu har jag tvättat en jävla massa tvätt, och försökt få skiten torr också. I denna supertvättstuga... Tror tvätten från maskin nr 1 som var klar runt 1 inte ens är torr än.. Kanon när det går snabbt o smidigt med hushållssysslorna...
 
Lite julklapps och födelsepresentinslagning har jag också ägnat mig åt. Bara ett par kvar nu sen är jag klar med årets lass som ska ner i tomtens säck :) Skönt. Har beställt det mesta på nätet faktiskt. Så har sluppit trängas massa.
 
Ne, nu ska jag ta och hämta upp sista tvätten.. o försöka sprida ut den i lägan så det torkar... eftersom torkskåp och tummlaren funkar så jäääävla bra !
 
 

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0