Wanna know who your real friends are? Fuck up and see who's still there.

Nu är jag här igen !
Skrev ju om planerna för lördagen i senaste inlägget.. Blev faktiskt som jag ville.. 7 km morgonpromenad sen en sväng till Birsta med Julia. Fick väl dock tvinga med henne dit för hon ville hellre sova.. men tillslutså. Fast hon lyckades ju ge igen senare på kvällen då hon tvingade med mej på en utekväll. Jag som hade lovat mejsjälv o inte dricka.. fan. Fast jag hade kul. Riktigt kul, med massa kula människor :D

Iiidag har jag jobbat... o imorn ska jag jobba.. Sen är jag ledig ett par dagar. O då ska jag iväg på äventyr. Tihi. Återkommer väl framöver med bilder från det skulle jag tro :) Men så länge så får det duga med lite festbilder från i lördags. Tjao.



















Resten av bilderna får fan inte ens visas här :P


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0