Raaaindrops keep falling on my heeeead

Måttligt less jag blir på detta jävla väder. Fick ju ställa in morgonpromenaden idag med. Vaknade till massvis av regn och blåst. Inte alls kul.
Kompenserade gårdagens inställda morgonpromenad med en kvällspromenad ute i Tunbyn. Klockan han bli åtta innan jag kom iväg och inte trodde jag att mörkret kom redan då.. men det gjorde det. För helvete vad mörkt det blev. Första typ 2 km är genom en skogsväg.. så där såg man ju fan knappt fötterna framför sig. Hade tänkt mej en långjävla promenad, men var tvungen o vika av pga mörkret så det slutade på 6 km typ. Tur iaf att jag lyckades få med mej två små hundar och en syster på promenaden.

Vad gjorde jag innan? eehm.. Jo just. Först åkte jag ner på stan och träffade upp Julia och gänget på Taco bar. Blev bjussad på lunch och satt o surrade med dom ett tag. Sen vidare bortöver Korsta och hälsade på farmor.
Hann ju med lite av det inplanderade iaf !

Dagen idag började ju somsagt med samma besvikelse som gårdagen. Ingen promenad.. Men det styrs upp med ett pass på Ego om nån timma! Kanske blir en tur på birsta innan.. sen träning, sen middag på maxianerna på biteline sen ikväll kommer ♥-at hem :) hih. 

Aja, upp med arslet ur soffan är det som står närmast på listan nu. Så up..up.. and awwaaaay !


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0