Love for me, it's not who I can imagine myself with. It's who I can't imagine myself without.

Åh jag är ju jättedålig på dehär med att uppdatera nuförtiden. Vissa dagar så har ja så mkt för mej så ja inte ens sitter vid datorn. Sen kommer dagarna då ja verkligen inte har gjort nått speciellt alls, så då har jag ju inget o berätta om här ens? Som idag typ. Fredag. Har jobbat, blivit bjuden på mat.. o ja.. sen typ bara haft fredagsmys. O nu är jag hemma i soffan. Utan nån H o krama på. Han fick ju åka till Norge igen han. Ja men typ sådär då.. Nu har ja inte så mycket mer o berätta om. Roligt inlägg.. haha.
Lördag imorgon.. blir morgonpromenad sen är jag sugen på lite shopping..  Får se vart jag hamnar.
CIAO


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0