Jag saknar dej. Jag hatar dej

Ligger i soffan med datorn i knät och skulle verkigen behöva komma igång med packandet nu. Men jag har skjutit upp det hela dagen. Tänkte göra det före middan men var för hungrig. Så då tänkte jag göra det efter.. men lagade ju iordning värsta grytan och åt alldeles för mycket... Så nu är jag för mätt för o packa ju?
Äh, går väl snabbt och slänga ihop en väska med lite saker.. så.. snart... 

Har iaf varit ledig idag då. Som ja skrev. Klev upp och städade, bytte gardiner o sängkläder o så.. sen kom syrran och mammsi och hämtade mej o vi for på birsta en sväng. Är på jakt efter nya stövlar. Asså fina, med kilklack trorja..  inte gummistävlar. Skitsamma. Inte helt oväntat så hittade jag inga. Bara några armband. 
Efter birsta så plockade jag upp Frida och for till Tunbyn för en promenad och för att hämta en väska till kvällens väskpackande ( som aldrig blir av ).. Vi var ute o utforskade skogarna i en timme ungefär. Sen for vi hemöver igen.. utan väska. Jaja.. skitsamma igen nu. Hööörs.



 




Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0