jag leeeeveeer

Oj hoppsan. Kan ju börja med o skriva att jag är hemkommen från Turkiet.. fast de hade nog varit bra härligt om jag hade fått varit där enda tills nu. Men icke. En vecka var vi där och det var härligt :) Men nu är man tillbaka i verkligenheten igen. Semestern är slut, jag har fyllt ännu ett år och sen är väl resten samma lika ungefär.
Har ingen ork o sitta o berätta mer om det som hänt o varit. Nu är jag iaf tillbaka och ska försöka hålla igång med skrivandet lite igen :)

Har jobbat ikväll. Hade stängning så kom hem för inte allt för länge sedan. Innan jobbet blev det en morgon pw och sen en snabb frulle. Sen kikade mamsi förbi och vi for bortöver Birsta. Vidare mot stan för o låta gubbarna på besiktningen kika på min bil. Sen blev det jooobbb och här sitter jag nu. Imorgon är jag ledig :)

Aja, nu orkar jag inte knappra på tangenterna nå mera. Imorgon kaaanske.. men bara kanske slänger upp ett bildinlägg. Med bilder från semestern osv. Om ja orkar.




Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0