Hold on

Heloo!
Kikar På Ellen show på tvn och har massa hårfärg i håret. Har hunnit med en superskön 6 km's promenad i solen och fått i mig lite frukost. O räkningarna har jag betalat också! Väntar nu somsagt på att tiden ska gå så jag får skölja ur färgen ur håret sen blire lite lunch o lite städning och sen blire jobb ikväll. Känns som en bra dag idag. fast det kliiiiiar i fingrarna för jag vill beställa ett par skor. Jag äälskar skor ! Men skulle ju vara bra o spara lite pengar.. Men vi får se om ja kan hålla mej eller om ja klickar hem ett par nu i veckan.
Ha en bra dag.



The minute you think of giving up, think of the reason why you held on so long...

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0