Håll hårt i din goda vän, för därute finns det gott om ormar. Gå med dom som vill dej väl, även om dina fickor är tomma. Glöm dom som vill sänka dej, sudda bort bad minded tjommar. Ju mera dom spottar på mej, desto snabbare kommer jag blomma

Hej igen !
Lovade ju att skriva ett till inlägg idag så jag måste väl hålla mitt löfte då.
Dagen idag har sett ut ungefär såhär:

Morgonpromenad, shopping och lunch i birsta med sis ( köpte nya skor ! ), ner på arbetsförmedlingen men vände lika snabbt ( var tydligen nästa månad jag skulle dit ), käkat gomiddag, shoppat på Ikea med Mamsi, Kvällsträning på Ego.

Sisådära. Kortfattat men nu fick ni ju veta. Och ah.. avslöjade mejsjälv lite där ju.. kunde inte riktigt hålla mej så det blev ett par nya skor endå. Och jag är sugen på ett par till.. får se om det blir dom också.. Köpte även ett örhänge, Guldfynd by Kenza. Jättefint :) 

Nu skajag se klart på Criminal minds sen skaja nog natta. Har en till ledig dag imorgon som jag ska utnyttja till fullo. Ska fan se till o slita mej upp ur sängen lika tidigt som idag och dra ut på promenad. Det är ett löfte till migsjälv!

Nu trorja datorn håller på haverera också. Fan. Går bara o väntar på dan den slocknar helt o hållet.. o tydligen närmar sig den dagen med stormsteg nu.. blogg.se sidan har hoppat upp o ner 3538578 ggr nu under detta inlägg. Eeeh, dags att sluta. Hej!


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0