Godmorgon

.. Eller ska man kanske säga god förmiddag? Blev ju inte riktigt som planerat idag.. Inte igårkväll heller för den delen. Skulle ju lägga mig efter att jag sett klart på criminal minds, men så vart det ju inte. Satt uppe till två halv tre nångång innan jag kom isäng. O kanska givet så resulterade ju det i att jag försov mig idag.

Trots att jag vaknade sent o fick skjuta på hela dagens planer så blev det en morgonpromenad. Håller på kokar ägg nu och slevar i mig en skål kvarg. Sen blire dusch o styra bilen mot njurunda.

Kan ju tillägga att detta inlägg är skrivet från telefonen min. Hämtade hem blogg.se appen igår så måste ju prova. Mkt enklare o blogga såhär via appen än o gå in på hemsidan o logga in. Aja, skynda skynda.


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0