This gotta be a good life

Ledig dag! Hääääärligt värre. Klev upp halv 8 imorse och for på ombesiktning med bilen. Gick galant. Fick ju två fel (som jag visste om redan innan) när jag var in på första besiktningen. Men det har världens bästa Henrik fixat så nu gick den igenom :)

Sen blev det träning med zätat. Ett benpass.. Följt av ett varv runt sidsjön. Behöver jag ens nämna att jag har svårt o röra mig nu? Fyfan för morgondagen säger jag bara!
Lunch i solen på ballen sen blev jag lämnad ensam. O klockan var ju bara barnet.

Blev tillslut en tur till Tunbyn, för jag vägrade sitta inne nånstans i finvädret. Så jag tog mig en filt och två goshundar och satte mig och myste i solen. Underbart :)

Hörs!


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0