Hjärta

Heej! Ligger ute i Tunbyn på soffan o kollar på mamma som sitter och stickar. Jag som satt na i arbete och bett om en fin tröja att ha o gosa till det i till vintern. Inte mer än rätt att tanten får jobba lite, såhär på söndageftermiddan. Mat ska jag ha också.. Så snart får hon ställa sig vid spisen ett tag.. Höhö.

Har iaf inte haft speciellt mkt för mig idag. Vaknade och for iväg o hämta min bil, sen blev det två varv rund sidsjön med Frida. Helt underbart väder!

For vidare hit till mamma & pappa och bytte till vintersulor på bilen.. Eller ja, pappa bytte.. Fast jag hjälpte faktiskt till! Nu ligger jag här på soffan somsagt, o har inte alls mkt för mig. Trodde jag skulle få hem H idag men inte de ne. Han blir kvar på jobb en dag till :/

Nu har jag inte så mycket mer o berätta, förutom att visa en bild på ett tillskott i familjen som trillade ut i fredags. En liten flicka som är huuur fin som helst. Så nu är jag moster till två underbara rackarungar :) <3


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0