Det snurrar i min skalle

Hej Bloggish.. länge sen ja skrev nu.
Vad kan ja berätta. Kan ju börja med att jag jobbat stängning idag. Och innan jobbet var jag duktig och tog vara på dagen känns det som. Vaknade, fikade frukost, diskade, for på ego och körde ett 1 1/2 timmes bröst&mag pass, vidare och drog ett varv runt sidsjön, slängde snabbt ihop en sallad o käka, tog en dusch sen iväg till jobbet.
Känndes som att jag var duktig.

Helgen var en ledig sådan, en skön sådan. jobbade ganska sent på fredan så den avslutades sen bara i soffan. dog framför lite film under en filt. Lördagen däremot blev roligare. En sväng på stan, en sväng till päronen i tunbyn, middag med Zätat, sen hoppa i partykläderna och åkte bort till Skönsmon på föferk. Kulikulit var det. Vidare ner till Memento och sen även en sväng till Allstars. Avslutades med Max sen hopp i säng med mysigt sällskap.. ah, eller kanske inte så jätte.. ett spyende sådant ;)
Fick höra om Zätats kontoutdrag från kvällen också.. tror fan inte jag vill kolla på mitt.. ne fyfan.
Hade iaf en riktigt bra kväll med massa gofolk !

Söndagen.. hmm.. jo! Vaknade, jäste lite i solen på ballen.. sen blev det middagsbjudning med familjen. Kvällen avslutades med träning.
Det var något kul jag tänkte skriva o berätta också.. men ja glömde bort vad de var :( Racksningen. Får väl berätta det en annan gång ist.

Lite bilder på dehära så vart det iaf ett dugligt inlägg. TJU!










Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0