just so you know

Pratade i föregående inlägg om att jag skulle försöka hinna med både det ena o det andra då på min tredje lediga dag. Jag var asduktig! Körde ett  1timme o 40 min ben/rumpa pass på ego sen dirr iväg till sidsjön o mötte upp en vän o en hund. Gick ett varv o blev sen kvar där i säkert två timmar. Solade och surrade. Trevligt. Kan ju dock tala om att det kändes att benen fått sej en omgång sen.. Hade dödlig träningsvärk i iallafall tre dagar. Men de är bra det. Dendär städningen blev aldrig av, som ja hade lovat mejsjälv. O den har fortfarande inte blivit av heller.. Fy dej josie.. Men men. De kommer de med. Ööhm, vad mer? jo! Glassen på stan blev också av. Träffade upp en gammal vän och vi köpte oss en mjukglass och surrade i solen lite. Riktigt trevligt :) Efter glassen vart de en sväng till tunbyskogarna, sen vidare till Biteline för en bit mat med F. Vi käkade sen gick vi på bio. Blev en fullspäckad dag som ni hör. Det var lediga dagen förra veckan som ja inte har haft tid o berätta om.

Nu äre en ny vecka och en ny ledig dag. Började den med o vara duktig igen. Klev upp 8 imorse och gick ut o gick på en långpromenad. Fick tom sällskap. Det trodde jag inte ;) Fast jag trodde fan inte mejsjälv heller när jag kom upp ur sängen så tidigt på lediga dagen. Haha. Skönt iaf. Nu sitter jag här o dricker lite te och lyssnar på mysmusik. Ska strax byta om och ta mej en sväng till birsta.

Helgen kan jag ju berätta om också!
Känns fan som om det händer massor hela tiden nu. Kuligt. Fredagen vare jobb till 17. Sen hem och kasta på sej andra kläder och raka benen lite.. haha.. Sen kom Zätat och plockade upp mej och vi begav oss mot himlabadet. Mötte upp ett gäng brudar där och en Emsie hemkommen från sthlm med ögonbindel för ögonen. Hon hade fyllt år så vi ville göra något kul tillsammans. Blev lite bad först sen chill i relaxen. Mysigt värre. Blev dock ingen utgång efter då jag tagit på mej o jobba extra lördagen.
Lördagen blev då somsagt jobb till o börja med. Jobbade till 16. Stress in till birsta för o inhandla ett Linne på T12. Vidare hem o in i duschen och på med partyoutfiten. Vidare bort till Paula där det var fest. Även hon har fyllt år så blev lite firande med smörgåstårta och en jävla massa sprit. Haha. Riktigt kul. Dött på krogen dock. Men jag hade kul endå. Jaa, såå. Nu har ni fått höra det mest väsentliga. Detaljerna håller jag dock för mejsjälv.

Nu skaja byta om o ni ska få se några fagra bilder.. haha. Hejrå





















Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0