Trööött Jussifin

ååååhh. Trött Jussi ligger halvdöd i soffan med onepiecen på. Mysigt.
Jobbat 12-20 i kylskåpet idag. Gick finfint. Var lite arg över det fina vädret när jag åkte in mot jobbet, men det gick över ganska snabbt när jag fick höra rykten om den kommande "snöstormen" haha !
Gårdagen, den lediga dagen.. Det blev träning som jag skrev.. biceps och triceps ( träningsvärk idag, jajjamen! ). Blev dock ingen utgång. Orkade inte. Tog en snabbtripp till birsta o köpte ett par nya byxor ist. Sen var det tänkt att bilen skulle tvättas men garaget var upptaget :/ Avslutade hela dagen med varma mackor, bb och soffmys med en vän. Mysigt :)

Nu väntar jag på att det ska bli lite bb på teven igen. Sen skaja fan sova. Ja faaaan vad jag ska sova. Längtar nästan lite. Imorgon hoppas jag på babbväder igen, för då äre 9-19 i kylskåpet som gäller. 

Gonatt min katt (?)

Bara för att ja skrev sådär nu kom ja o tänka på mina kissar :( Sötaste, underbaraste kissarna..






Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0