Totalt ointressant sammanfattning av veckan som varit

Hej på mej.

Tänkte skriva nån rad innan nattning. Satt o fundera på vad jag gjorde i helgen så ja hade nå ja kunde skriva om men insåg då att de är ju fan fredag imorgon igen? Veckorna går så otroligt fort nu så jag hinner inte ens med.
Kan ju berätta endå bara för utfyllnadens skull.

Fredagen var det myskväll härhemma. Tacos, karra, dricka, chippe & dippe, film och såklart lite goa vänner.
Lördagen blev det en spontan utgång. Satt o velade hemma halva kvällen tills jag tillslut tog mej i kragen och for iväg till förfesten.. sisådär vid elva nångång. Haha. Sen krogen och lite bilåk på det. Natten blev lång och jag somnade inte förän vid 7. Inte bra. Var nämnligen min jobbhelg så skulle upp o jobba.. Fick mej 3 timmars sömn, men klarade endå av dagen rätt bra. Söndagen blev en såndär myskväll igen. Med massa vänner och lite film o gotta.

Efter att ha syndat hela helgen med gosaker så sitter jag här nu. Det är tor..ne fredag nu. Och resterna från förra helgens mysigheter står kvar på bordet. Två skålar chips och massa karra. Men jag har varit duktig och låtit bli. Har istället försökt äta bra och tränat hela veckan. Tisdagen var hårdast. Iaf i träningsväg. Var på pump med Frida och jag försökte avancera lite och la på mer vikter än jag brukar. Fyyfan. Var helt matt i varenda kroppsdel när jag åkte hemöver... och jag kan säga att jag har ont fortfarande :P

Onsdagen var min lediga dag. Kom inte i säng förän framåt 5 på natten och skulle upp 7.. Varför är jag så dum? Var iaf nödvändiga extra vakentimmar den natten...faktiskt. Upp onsdamorron och slängde i en tvätt i maskinen sen iväg till jobbet för ett kort möte. Sen blev det lite mera tvättande följt av lite bus med nåra vänner.

Idag, eller ja nu äre iaf somsagt fredag igen. Jobbar imorrn (idag) sen harjag ledig helg. Får se vad som händer.
Nu måste jag hoppa i säng. Ställer klockan på "morgonpromenad" och försöker vara lite hurtig innan jobbet.

Gooonattelinatt 

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0