What are words if you really don't mean them when you say them?

ååhå. Två lediga dagar såhär mitt i veckan. Gårdagen börjades med morgonpromenad i regnet, sen hem och bytte om för en shoppingdag med Zätat. Vi sprang runt på ungefär varenda affär ute i birsta trorja :P
Var jag som var ute efter nya stolar till balkongen. Fanns fan inget nånstans. Bara fula. Men vart hittar man inte perfa stolar om inte på Ica Maxi? ;P haha. Handlade stolar o massa annat behövligt till lägan. O justja, nya blommor till ballen också ! Tog med mej Zätat hem o tvingade henne o hjälpa mej o städa :) tihi.
Planterade om blommorna o slipade och oljade in bordet ute och bordet o stolarna o köket. Blev riktigt fint. Nu måste ja bara invänta solen också, så jag får provsteka i nystolarna !

Idag måste jag städa klart härhemma. Skulle väl ha gjort de igår, men tiden gick så fort så han inte riktigt med mej. Dammsuga, skura, dammtorka och påta på lite lixom. Måste passa på nu när det är skitväder. Känns inte som om ja kommer ta mej tid till o städa när de blir sol igen så. Lika bra :)

Nu måste jag sätta igång. Tjaooråå.


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0