I'd give you the moon

Äntligen placerat arslet i soffan och slagit på tvn o datorn. Fast planerar inte o sitta här länge för skulle ha behövt stykt på ett lager olja till på barbordet kom jag på.. fan. Aa, vi får se hur det blir med den saken. Eller jo, jag måste ju! 

Har iaf haft fullt upp hela dagen. Vaknade vid 06 första gången. Hade planer på att komma upp ur sängen då o vara frukostsällskap, sen gå ut o gå och hinna med lite innan klockan skulle slå 12 och jobbdagen börja.
Vaknade ju iaf vid 6 somsagt.. men var väl vaken i typ en kvart sen slockna jag igen o vaknade till liv vid 9. Fan. Fick kombinera ihop sakerna jag skulle göra så jag hann med allt. Blev kortare promenad o lunch/frukost med farmor ( 3 in 1 ). Sen blev det snabba ryck ut till stadium för att köpa nå fina tröjor på rean som tydligen redan var slut. Köpte en iaf, roooosa :) Sen iväg till jobbet. Han ju med allt utom dendär frukosten klockan 6 :P
Blev iaf en seg dag i kylskåpet på ica't. Kom hem, käkade mej lite kasslersallad sen på med promenadskorna och gick mej en 4,91km's promenad . O här sitter jag äntligen nu. Trött.. 

Olja bordet.. duscha... sova. Så får det bli. Heejja!


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0