i just wanna make you sweat

Kanske dags att skriva nån rad. Legat på latsidan vad de gäller bloggen. Men vafan. Det har ju varit finväder och massa jobb och sånt. Alltid svårt o komma tillbaka och börja skriva såhär långt efter. Man vet inte riktigt vart man ska börja. Har ju hunnit med en inflyttningsfest i sthlm, har ja berättat om det? Vet inte. Drog dit på en helgtrip för att festa med Emelie och André som styrde inflyttningsfest i nya lägan. Avslutade den helgen med att tatuera mej. Det har jag nog inte heller berättat ? Lixom, alla som läser denna blogg som är mina vänner har ju mej på facebook... så ni är ju redan uppdaterade om vad som händer i mitt liv mer eller mindre. Där dyker det ju lixom upp bilder lite hipp som happ. Tex som efter inflyttningsfesten o på tatueringen o så..  jaja.. blir nån bild här med snart.. bara jag fått ner nåra rader text först så inte inlägget blir så fattigt. 

Ööh vad mer ? Det var sthlm, o tatueringen.. sen hare blivit lite båtåkande, solande, motorcykelåkning, fiskning o ja.. allt dedära som hör till en underbar sommar.  I lördags gjordes premiären på tranan för iår också. Ruskigt skönt. Ja o just. Vad hör mer till sommaren om inte en öl på en uteservering? Fanskap så underbart. Har blivit ett par utgångar..  jag som lovade mejsjälv.. och pappa (?) att jag skulle vara duktig o hålla mej från dendära alkoholen nu när jag försöker äta rätt o träna duktigt. Sötsakerna och allt dedära går de fint o hålla sej utan.. men dendära ölen.. på en uteservering.. med goa vänner och bra musik.. Den går det fan inte att hålla sej utan :D Aja, slänger upp nåra bilder ( i en saaaaalig blandning ), sen får ni nöja er för denna gång.

  
  
  
   
  

   

    

   
  


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0