Loca people, What the F**K!

Heeeeej !
Nu är jag hemma igen efter en minst sagt stressig dag på jobbet. Hunnit sjunka ner i soffan o tagit mej en hårdmacka. Typ första gången jag sitter nu sen klockan 15. Helt sinnes med folk. På en måndag!? Jag som hade väntat mej en lugn kväll på jobbet. Får väl tacka Mami också för att hon kom in med lite piller till mej så jag överlevde kvällen :)

Jag nämnde iaf att jag skulle boka resa tidigare idag. Sagt och gjort ! Alanya 30/7.. Fysatan vad skönt det ska bli!
Jag Zandra o Fridus åker, och det kommer bli wonderful! iih :)

Jaja, nu har ja inge mer o skriva. Slänger upp massa bilder i nästa inlägg sen ska jag åka och säga hejdå till han jag sa hejdå till i söndags, som kom hem igen.. o ska åka igen.. :/  Aja..  Njut av bilderna i nästa inlägg då ;)

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0