The story

Varit ledig nu i två dagar. Skönt a la satan. Idag har jag umgåtts med min lilla farmor, osså har jag varit i birsta med min syster och sen sååå solade jag, städade lite o sen fick jag besök av två handyman's som hjälpte mej o få upp min tv på väggen i sovrummet. Äntliigen ! Legat här o tittat på tv/kikat datorn sen dess !
Onsdagens lediga dag spenderades först på birsta med mammsi, = shoppade liiite. Höll mig dock från att köpa ett par nya älsklingsskor som inkommit.. fanns i min strl nu o allt.. fan fan fan. Efter shoppingen var jag med Julia, den lilla råttan. Alltid lika trevligt :)

Var o hälsade på Ludde häromdan också. Han var lite ensam o behövde kissa lite, så jag åkte hem till honom och sa hej. Vi tog oss en liten promenix. Mysigt :)












Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0